DNA

Skrubulta löytyi linkki kivasti toteutettuun persoonallisuustestiin. Kun miehet ovat taas vaihteeksi venepukkihommissa ja vapaa aika pitäisi ehdottomasti käyttää työhommajuttuihin, niin mikäs sen mainiompaa vetkuttelua kuin viettää puoli tuntia testin parissa!

Tiedoksi: jollen ole vastannut kysymyksiin täysin totuudenvastaisesti, olen terhakka liideri. Tämä taas on kuvana jotain allanäkyvän kaltaista. Luonnehdinnat näkyvät, kun liikuttaa hiirtä kuvan päällä.

22 vastausta to “DNA”

  1. PA Says:

    Minä olen julistava luoja (Advocating Creator). Olin kai jotenkin kyynisellä tuulella, kun en ollut lainkaan niin luottavainen kuin olisin luullut.

  2. Sun äitis Says:

    Mikä olisikaan osuvampi luonnehdinta aukipäiselle kuin julistava!

  3. medis Says:

    Opettajat ovat näköjään johtajia. Minä olen respectful director!Hassu yksityiskohta: Sekä feminiinisyys, että maskuliinisuus olivat slightly high!

  4. Louhi Says:

    ”You are an Inventor”

  5. Z Says:

    Hähä, sulla on niiiiiiin pieni masculinity että hädintuskin näkyy! Sokeripala ja pinsetit, kiitos! Hähähä!

    Mun tunnustukset omassa blogsussa.

  6. -C- Says:

    Tein tuon testauksen huhtikuussa ja olin Generous Visionary. Ja näytän olevan sitä vieläkin.

  7. MissJenny Says:

    Hei Mama, tein testin juurikin vissiin samoihin aikoihin tänä iltapäivänä, ja tadaa – sain saman tuloksen kun sie! Tyyliin muutama pikkuboksi taisi vain asettua eri päin tuossa kuvassa. Olen muuten toiminut kouluttajana ja valmentajana vuosikausia.

  8. Sun äitis Says:

    Heips!
    Aattelin kirjoittaa seuraavaksi postauksen, jossa kommentoin tänne ilmoitettuja testituloksia. Siks en kommentoi täällä kommenteissa! Loogista vai mitä?

  9. Rappiotäti Says:

    Minä olen testin mukaan Advocating Artist:-)

  10. Rappiotäti lisää Says:

    Olitkin käynyt bongaamassa tämän Julistavan Artistin Louhen luota.Harkitaan sitä koko tuloksen julkistamista…:-)

  11. Kriisi Says:

    Generous Inventor ilmoittautuu 🙂

  12. Hestia Says:

    Täällä toinen Advocating Artist!

  13. Helen Says:

    Olipas monta sivua kysymyksiä! Tulos oli taas joku tylsä, analyst benevolent tms. Että harkitsevainen, luottavainen ja avulias, kai.

  14. minh Says:

    Antelias artisti. En saa tuota värijudeemia blogiini, ottaa taas päähän tämä tietokonetouhu!
    -minh-

  15. satujatar Says:

    Minäkin olen kovin eloisa, tosin sitten iski analysaattori kehiin eikä mikään liideri. Koskas ne kanslian mummot jotain johtajia olisivat…

  16. Alamäkeen Says:

    Concerned idealist, hienoa.

  17. tuuli Says:

    Aloittelijana ehdinkin jo ihmetellä, miksi kaikki kiinnostavat blogit ovat naisten kirjoittamia (otos n. 3 kpl). Selvisi sekin. Olen lievästi neiti! Terveisiä eloisalta idealistilta.

  18. minh Says:

    Tuo ”lievästi funktionaalinen”-kohta tuossa oikeassa alareunassa on kiinnostava. Minä en löytänyt omasta neliöstäni minkäänlaista funktionalismia…
    -minh-

  19. Sedis Says:

    Miesrulea tuli itselle, mutta muuten ihan hyvä tulos.

  20. hetket Says:

    Mielenkiintoinen testi. Minä olin Inventor, joka luottaa ihmisiin täydellisesti.. olen muuten ekaa kertaa käymässä blogissasi.

  21. Sun äitis Says:

    Sori, on vähän kestänyt!
    Vietin kolme täyttä päivää Turussa. Syysloman kunniaksi Spöget olivat matkaseurana. Päivät venyivät pitkiksi työhommissa ja illat vietin lomaa maailman ihanimpien mun ikiomien kaksosten kanssa.

    Nyt on niin raihnainen olo (kaaduin ja teloin polveni), etten jaksa lähteä edes blogimiittiin, vaikka mieli tekisi! Ja pää on niin pöpperö, etten jaksa kirjoittaa postausta. Pari päälimmäistä juttua täältä keittiön ovelta:
    – Ihanaa, kaksi ihan uutta kommentoijaa! Tervetuloa!
    – Pitää vissiin yrittää löytää jostain BlogiPersoonaBlogin tunnarit ja käydä tekemässä puolen vuoden rästipäivitykset kuntoon. Niin monessa paikassa olen törmännyt uusiin blogaajiin, jotka esittäytyvät jungilaisilla kirjainlyhenteillä, mutta eivät vielä ole listattuna BPB:ssä.

    Huomenna olen toivoakseni matkan rasituksista toipuneena virkeämpänä paikalla.

  22. Monimuotoinen Says:

    Generous thinker

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


